+90 (216) 334 45 40
+90 (216) 334 45 40

Eğitim Bilgileri


Modern Pazarlama ile Lider Marka Yönetimi

Kimler Katılmalı:
Pazarlama, marka, satış ve kurumsal iletişim yöneticileri, bu alanlarda kariyer yapmak isteyen kişiler
Hızlı tüketim, perakende ve finans sektörlerindeki, pazarlama, pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi ile ilgili olarak kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişiler
Kişi veya kurumsal markalarını geliştirmek isteyen firma yöneticileri ve girişimciler

  • Modern Pazarlama
  • Dijital Pazarlama
  • Dijital Pazarlama Eğitimi

Modern Pazarlama ile Lider Marka Yönetimi 

  • Modern Dünyada Pazarlama Kavramları 

        - 2018 Özeti ve 2019 Trendleri 

  • Stratejik Planlama ve Pazar Araştırmaları 
  • Tüketici Davranışları, İçgörü Yönetimi
  • Marka Mimarisi  
  • Marka İmaj, Kimlik ve Kişiliği
  • Marka Konumlandırma Süreci 
  • Marka İletişimi ve Deneyim Pazarlaması 
  • Dijital ve Mobil Dünyada Lider Marka Yönetimi 
  • Sosyal Medyada Marka Yönetimi 
  • Etkinlik Pazarlaması ve Yönetimi 
  • Satış ve Pazarlama Güç Birliği Stratejileri
  • Etkili Satış ve Pazarlama Planı Oluşturmak
  • Pazarlamada Ölçümleme ve Bütçe Yönetimi

Etkinlik Ücreti

725.00 TL + KDV

Etkinlik Saati

04 Ocak 2019 Cuma / Saat : 09:00
04 Ocak 2019 Cuma / Saat : 17:00

Etkinlik Açık Adresi

Radisson Blu Hotel - Şişli

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda indirim uygulanmaktadır. • Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir. • Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir. • Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce MasterClass banka hesabına yatırılması gerekmektedir. • Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir. • Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir. • MasterClass gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğitmen Bilgileri


Mina Sedef Kayaokay
Mina Sedef Kayaokay

Mina Sedef Tenim Kayaokay

Pazarlama, Marka ve İletişim Danışmanı/ Eğitmen/ Konuşmacı

17 yıldır üniversite ve eğitim kurumlarında Stratejik Pazarlama, Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Dijital Pazarlama dersleri veriyor.

Çalışma hayatına Boğaziçi Üniversitesi’nde Sosyoloji okurken saha araştırmaları ile başladı.                       15 yıl Yorum Publicis ve McCann Erickson WorldGroup gibi uluslararası reklam ve iletişim ajanslarında Coca-Cola Türkiye ve Kafkas Cumhuriyetleri, Colgate Palmolive, Nestlé, Unilever, Gillette, Marshall, L’Oréal, Ford, Akbank Axess Kredi Kartı, Kent Gıda, Opel, British Airways, Aras Kargo, Türk Hava Yolları, Saray Gıda, Duru Bulgur, e.bebek, Doğan Online Medya markaları ve diğer pek çok markanın ulusal ve uluslararası bütünleşik pazarlama iletişimini yürüttü.

2004 yılından itibaren Panasonic, Ipsos, Doğan Online/ Medyanet, Eroğlu Holding gibi şirketlerde pazarlama, dijital pazarlama, kurumsal iletişim, pazarlama araştırmaları, PR ve etkinlik yönetimi konularında markalara hizmet verdi.                                                                                                                                                                                                                                             Reklamcılık Vakfı’nda marka iletişimi eğitimi verdi.       

2012’den bu yana Boğaziçi Üniversitesi İş İnsanları Derneği Yönetim Kurulu Yedek Üyesi,

Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünde ders veriyor.

EĞİTİM

Boğaziçi Üniversitesi, Sosyoloji

EĞİTMENLİK DENEYİMİ

  • Eğitişim Kariyer Enstitüsü, Being Marketing Genius, Program Kurucusu ve Eğitmen
  • Reklamcılık, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Marka ve Stratejik Pazarlama Yönetimi, BMI,
  • Bahçeşehir Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi, Konuşmacı, Bütünleşik Pazarlama ve İletişim
  • Yeditepe Üniversitesi Reklamcılık, Konuk Eğitmen,
  • Doğuş Üniversitesi, Konuk Eğitmen, İnteraktif Pazarlama ve Reklam Trendleri