+90 (216) 606 40 93
+90 (216) 606 40 93

Eğitim Bilgileri


SOSYAL MEDYADA YILDIZ MARKA OLMAK!

SOSYAL MEDYADA YILDIZ MARKA OLMAK!

Hedefimiz, Sosyal Medya Yönetimi dünyasının tüm prensip ve stratejilerini, güncel ve pratiğe dayalı metotlar ile konusunda yıldız yöneticiler yetiştirmek.

EĞİTİM İÇERİĞİ

Sosyal Medya Pazarlaması konularına geniş bir açıdan bakan ve kapsamlı içeriğe sahip bu program ile katılımcılar, temel kavramlar ve teorik bilgilerin ötesinde iş dünyasının gerçek pratiklerini deneyimleme şansını yakalayacaklar. 

  • sosyal medya
  • markalaşma
  • sosyal medyada markalaşma

Değinilecek Konular

  • Marka ve İşletmeler için neden Sosyal Medya? Dinamikleri nedir?
  • Sosyal Medyada firmanız/markanız için hangi ‘network’ler etkili?
  • Sosyal Medya Pazarlaması 
       -Marka ve işletme profili oluşturmak.
       -Sosyal Medya Hesaplarını doğru yönetmek.
       -Sayfa Performansını artırmak.
       -Görsellerin Gücü ile Nasıl Yıldız Marka olunur?
       -Sosyal Medyada Görsel Oluşturma Aplikasyonları nasıl kullanılır?
       -Marka dili oluşturmak için gerekenler.
       -Sosyal Medyada Kurumsal Kimliğin yansıması nasıl olur?

  • Sosyal Medyada Topluluk & İçerik Yönetimi
       -“Yıldız Olmak 15 sn!” ama ya sonrası?
       -Takipçilerinizi nasıl sadık hale getirebilirsiniz?

  • Viral Pazarlama Teknikleri
       -Influencer pazarlaması nedir? Markanız için gerekli midir?
       -Etkili viral pazarlama modelleri nedir?

  • Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
  • Sosyal Medya Takibi ve Raporlama
       -Kullanıcı davranışı nedir, nasıl okumalı?
       -İçerik ve etkileşim raporları olmadan neden olmaz?

  • Kısıtlı Bütçelerle Sosyal Medyada Yer Alma:
       -Ajans-Müşteri-Marka Koordinasyonu ve Kampanya Yönetimi
       -Birlikte Aynı Hedefe Doğru ama nasıl?
       -Sosyal Medyada Sürdürülebilir Markalaşma Yöntemleri
       -Her kuruşun değeri var.

KİMLER KATILMALI?

  • Ajans ya da firmalarda sosyal medya uzmanı olmak isteyenler
  • Bir işletmede, firmada çalışan/ kariyer edinmek isteyenler
  • Firma/ işletme sahipleri ve sosyal medya yönetimini kendi yapmak isteyenler
  • Pazarlama, Reklamcılık, Grafik Tasarım, İletişim, İşletme Yönetimi, PR, Medya ve İletişim vb. bölümlerde okuyan/ mesleklerde çalışanlar
  • İnternet üzerinden satış yapmak isteyenler
  • Blogger, youtuber, trendsetter’lar ve sosyal medyada marka olmak isteyenler

 

Etkinlik Ücreti

725.00 TL + KDV

Etkinlik Saati

26 Temmuz 2019 Cuma / Saat : 09:00
26 Temmuz 2019 Cuma / Saat : 17:00

Etkinlik Açık Adresi

Radisson Blu Hotel - Şişli

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda indirim uygulanmaktadır. • Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir. • Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir. • Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce MasterClass banka hesabına yatırılması gerekmektedir. • Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir. • Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir. • MasterClass gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğitmen Bilgileri


Mina Sedef Kayaokay
Mina Sedef Kayaokay

Mina Sedef Tenim Kayaokay

Pazarlama, Marka ve İletişim Danışmanı/ Eğitmen/ Konuşmacı

17 yıldır üniversite ve eğitim kurumlarında Stratejik Pazarlama, Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Dijital Pazarlama dersleri veriyor.

Çalışma hayatına Boğaziçi Üniversitesi’nde Sosyoloji okurken saha araştırmaları ile başladı.                       15 yıl Yorum Publicis ve McCann Erickson WorldGroup gibi uluslararası reklam ve iletişim ajanslarında Coca-Cola Türkiye ve Kafkas Cumhuriyetleri, Colgate Palmolive, Nestlé, Unilever, Gillette, Marshall, L’Oréal, Ford, Akbank Axess Kredi Kartı, Kent Gıda, Opel, British Airways, Aras Kargo, Türk Hava Yolları, Saray Gıda, Duru Bulgur, e.bebek, Doğan Online Medya markaları ve diğer pek çok markanın ulusal ve uluslararası bütünleşik pazarlama iletişimini yürüttü.

2004 yılından itibaren Panasonic, Ipsos, Doğan Online/ Medyanet, Eroğlu Holding gibi şirketlerde pazarlama, dijital pazarlama, kurumsal iletişim, pazarlama araştırmaları, PR ve etkinlik yönetimi konularında markalara hizmet verdi.                                                                                                                                                                                                                                             Reklamcılık Vakfı’nda marka iletişimi eğitimi verdi.       

2012’den bu yana Boğaziçi Üniversitesi İş İnsanları Derneği Yönetim Kurulu Yedek Üyesi,

Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünde ders veriyor.

EĞİTİM

Boğaziçi Üniversitesi, Sosyoloji

EĞİTMENLİK DENEYİMİ

  • Eğitişim Kariyer Enstitüsü, Being Marketing Genius, Program Kurucusu ve Eğitmen
  • Reklamcılık, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Marka ve Stratejik Pazarlama Yönetimi, BMI,
  • Bahçeşehir Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi, Konuşmacı, Bütünleşik Pazarlama ve İletişim
  • Yeditepe Üniversitesi Reklamcılık, Konuk Eğitmen,
  • Doğuş Üniversitesi, Konuk Eğitmen, İnteraktif Pazarlama ve Reklam Trendleri