+90 (216) 606 40 93
+90 (216) 606 40 93

Eğitim Bilgileri


Yönetilemeyenleri Yönetmek: Zor İnsanlar, Zor Durumlar

Moral bozan ve üretkenliğinizi kısıtlayan zorluklarla baş etmek için odaklanın.

Bir yöneticinin işinin en zor kısımlarından biri, sorunlu çalışanlarla uğraşmak ve bu çalışanlarla birlikte iş süreçlerini yürütmektir. Pasif / agresif doğrudan problemler, kuşaklar arası çatışmalar veya kültürel farklılıklardan kaynaklanan sorunlar; hepsi yeterince karmaşıktır ve insani duygularla beslenirler.

Aradığınız çözümler temel yönetim eğitimlerinde bulunmayabilir, ancak bu eğitimde problemleri çözmek ve kontrolün elden gitmesini önlemek için gerekli beceri ve araçları bulacaksınız. Ayrıca rol play senaryoları, alıştırmalar ve beceri uygulama seanslarıyla en zorlu durumlarla başa çıkmaya çalışacaksınız.

  • Krizlerle ve normal dışı davranışlarla başa çıkmak
  • Kültürlerarası ve Kuşaklararası çatışmalar
  • Davranış ve kişilik arasındaki ilişki
  • Zihnen yorulmuş ve tükenmiş çalışanları motive etmek,
  • Krizlerle ve normal dışı davranışlarla başa çıkmak,
  • Kültürlerarası çatışmalar,
  • Kuşaklararası çatışmalar,
  • Çatışma esnasında kullanılacak dil nasıl olmalı,
  • Beklentileri dengelemek ve ileriye dönük planlar yapmak,
  • Çalışan kaynaklı karşılaşılabilecek hukuki yaptırımlar,
  • Davranış ve kişilik arasındaki ilişki,
  • İş ilişkilerindeki güç, hiyerarşi ve denge yapısı,
  • Yöneticilik becerilerinizi teste sokan senaryolarla sorun giderme,
  • Çalışanlar arası uyuşmazlıklarda arabuluculuk,
  • Düzeltici davranışlar: yapılması gerekenler, yapılmaması gerekenler,
  • Sebebe dayalı iş akdi feshi ve karşılıklı fesih,
  • İş yeri güvenlik seçenekleri.

 

Etkinlik Ücreti

725.00 TL + KDV

Etkinlik Saati

15 Eylül 2018 Cumartesi / Saat : 09:00
15 Eylül 2018 Cumartesi / Saat : 17:00

Etkinlik Açık Adresi

Radisson Blu Hotel - Şişli

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda indirim uygulanmaktadır. • Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir. • Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir. • Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce MasterClass banka hesabına yatırılması gerekmektedir. • Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir. • Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir. • MasterClass gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğitmen Bilgileri


Deniz Beyaz
Deniz Beyaz

İmaj Danışmanı, Koç ve Eğitmen. 

Anadolu Üniversitesi İşletme/Sosyoloji, AC akredite Profesyonel Koçluk (Bilgi Üniversitesi) ve ICF akredite ACSTH Profesyonel Koçluk (House of Human Danışmanlık) uzmanlık programlarının ardından, takip eden süreçte Nezaket, Protokol, Kişisel İmaj Yönetimi ve Uzman Eğitici eğitimlerini Dördüncü Boyut Akademi’de tamamladı.

Eğitmen ve profesyonel bir koç olarak bir yandan “özdisiplin, kişisel motivasyon ve yaşam felsefesinin keşfi gibi konularda, sürece olduğu kadar sonuca da odaklanan bireysel koçluk çalışmaları ile diğer yandan grup koçluğu çalışmalarını yürütmektedir. Grup koçluğu çalışmaları, grup dinamiklerinin etkisiyle bireyin sahip olduğu öz algısı ile mevcut durumu ve amaçları doğrultusunda ulaşmak istediği algısı arasındaki gelişim alanları çalışmalarının merkezinde yer almaktadır.

Profesyonel ve sosyal yaşamda bireyin başarısını destekleyen imaj geliştirme ve yönetme alanında çalışmaları bulunmaktadır.

1993-2006 dönem aralığında özellikle lise ve üniversite öğrencilerinin desteklenmesi amacını taşıyan sivil toplum çalışmalarını yürütmüştür.
2006-2012 yılları arasında özel bir hukuk firmasında Operasyon yönetmenliği görevini sürdürmüştür.
2012-2013 yılları arasında House Of Human Danışmanlıkta Eğitim Koordinatörlüğü görevini sürdürmüştür.

ÇALIŞMA ALANLARI

İletişim Danışmanlığı
Bireysel Koçluk
Grup Koçluğu
Kişisel farkındalık gelişimi ve Algı Yönetimi
Zarafet, Görgü Kuralları, Protokol ve Davranış Adabı
Etkili iletişim ve Beden Dili
Stres ve Çatışma Yönetimi
Marka ve İmaj Yönetimi