+90 (216) 606 40 93
+90 (216) 606 40 93

Eğitim Bilgileri


Smart & Small Talk - Profesyoneller İçin Akılcı ve Kısa Konuşma Sanatı

Amaç:

Bu programda katılımcılarımızın sosyal ve profesyonel yaşamda kurdukları sözlü diyalogları istedikleri sonuçları üretebilecek hale getirmeleri, etkili kelimeler ve subliminal mesajlar kullanarak yalın bir şekilde ve hedef odaklı konuşmaları, muhatabını sıkmadan fikir ve görüşlerini karşı tarafa iletebilmeleri amaçlanmaktadır.

  • Konuşmayı yöneten tavır
  • Konuşmayı sabote eden kelimelerden kurtulmak
  • Dinleme ve anlamaya engel faktörler

İçerik:

  • Ben kimim? Nasıl Konuşuyorum?
    - Kişinin mevcut durum analizi
    - Kendimizi algılayış biçimimiz
  • Konuşmayı sabote eden kelimelerden kurtulmak
    - Kelimelerdeki tekrar sayısı ve gizli mesajlar
    - Gereksiz sözcükleri ayıklama
  • Konuşma arasında açılan parantezler, zihni odakta tutmak
  • Muğlak ifadelerle vedalaşmak ve netleşme
    - Anlaşılabilir olmak
    - Az sözcükle çok şey anlatmak
  • Psikolojik etkenlerimiz
    - Neden kelimelerle çok oynarız?
    - Tetikleyici alt nedenlerimiz neler?
    - Kişilik profillerini tanıma ve yönetme
  • Konuşmayı yöneten tavır
    - Söz ve sözcük ötesi
  • Amaçtan uzaklaşma ve ikincil kazanç güdüleyicileri
    - Üretmek istediğim sonuç ne?
    - Konuşmadaki yön duygusu
  • Duyguyu seçmek ve yönetmek
    - Kelime dizini akışı
    - Düşünce, duygu ve konuşma eylemi arasındaki bağ
  • Muhatapla senkronizasyon oluşturmak
    - Aynalama tekniği
    - Konuşmayı yöneten kişi olmak
  • Özgüven, saygı ve sosyal statü unsurlarına uygunluk
  • Dinleme, anlama ve dinlemeye engel faktörler
  • Ses tonu, nefes kontrolü, vurgu ve kelime hazinesi
  • Eylem söylem birliği, güvenilirlik ve beden dili mesajları

Bu eğitimde çözüm bulacağınız sorunlar:

  • Konuşurken amacıma yönelik etki yaratamıyorum.
  • Bir parantez açıp asıl amaçtan sapıyorum ve geri dönemiyorum.
  • Muhatabımın algılayamama potansiyeli beni etkiliyor.
  • Uzun örneklemelere ihtiyaç duyarak zaman kaybediyorum.
  • Zihnimi odakta tutmakta zorlanıyorum.
  • Çok şey anlatıp muhatabımın konsantrasyonunu dağıtıyorum.

Etkinlik Ücreti

875.00 TL + KDV

Etkinlik Saati

19 Ekim 2019 Cumartesi / Saat : 09:00
19 Ekim 2019 Cumartesi / Saat : 17:00

Etkinlik Açık Adresi

Radisson Blu Hotel - Şişli

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda indirim uygulanmaktadır. • Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir. • Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir. • Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce MasterClass banka hesabına yatırılması gerekmektedir. • Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir. • Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir. • MasterClass gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğitmen Bilgileri


Dilek Baran
Dilek Baran

1976 doğumlu olan Dilek Baran 1994 yılında Üsküdar Amerikan  Lisesi’nden mezun olup 1999 yılında

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi.devam ederken, Garanti Bankası Şubesiz bankacılık Ürün Geliştirme birimi Departman şefi olarak İş hayatına atıldı.

Devamında Şubesiz bankacılık, Tele Marketing, Telefonda etkin satış ve iş başı eğitim eğitmenliği süreçlerini Mart 2003 yılına  kadar devam etmiştir.

Kariyerine aynı tarih itibari ile Garanti Bankası Taksim Şubesi Bireysel Müşteri yöneticisi olarak 15 ay görev almıştır.

Bu zaman zarfında mevcut görevi ile paralel olarak Garanti Bankası ‘’Eğiticinin eğitimi’’  programını tamamlayarak banka içi eğitimlerini vermiştir.

Garanti Bankası Bahçekapı, NuruOsmaniye şubelerinin de kobi portföy yöneticiliğinden sonra 2008 Ağustos yılında Akbank T.A.Ş Üsküdar Şubesine Kobi portföy yönetici olarak Transfer olmuştur.

Eğitimciliğine Akbank’ta Ticari krediler modülü, Bilanço ve  Mizan okuma teknikleri, Mikro Krediler Modülü, Telefonda etkin Tahsilat yöntemleri, Stresle Başa çıkma, Pazarlama Teknikeri, SEGEM, İşimiz İnsan, Yöneticiliğin Kuralları, SWOT Analizi konularında banka çalışanları ve yöneticilerine eğitmen olarak devam etti. 5 yılda 4200 çalışana verilen bu eğitimler haricinde, 2011-2013 yılları arasında Akbank Kredi Ekspres Şube müdürlüğü görevini gerçekleştirmiştir.

Çeşitli Ticari kurumlara verilen eğitimlerin ardından 2017 yılında Happy Moons, Big Kitchen ve Manhattan coffee markalarını bünyesinde barındıran grup şirketinde Marka Pazarlama Müdürlüğü pozisyonu ile  Franchising, Müşteri şikayet yönetimi, Kurumsal İletişim, Sosyal Medya Yönetimi, Bayi Yönetim sistemi süreçlerini devam ettirmektedir.